k122628
Tere tulemast XIN JIE Co.,LTD
Garantii
1.- Ühe-aastane garantii.
2.- Kui toode on defektne kättesaamisel, siis tuleb 7 päeva jooksul alates kättesaamisest vahetada uue (Ostja tagastama kõik originaal ja terve punktide uuesti müüdava seisukorras).
3.- Pakume tasuta remont teenuse ühe aasta jooksul ostu.Esimest 1 kuu, maksame üks viis laevanduse kulud( meilt oma asukoht); Pärast 1 kuu osta, ostja vaja maksta kaks võimalust merevedude kulusid.
4.- Ühe saame tagastatud esemed, saadame asendada need tagasi niipea kui võimalik.
5.- Meie garantii ei laiene toodetele, mis on füüsiliselt kahjustatud või üro-normaalsed töötingimused tulemusena väärkasutamise või ebaõige paigaldamine osad.
Tasumine
1.- Palun veenduge, et teie maksekonto on saadaval enne kui pakkumise objekt.
2.- Kõik maksed tuleb tasaarvestatakse 7 päeva pärast saate punkt.Kui teil on tõesti raskusi maksab element, palun võtke meiega ühendust esiteks, me aitame, et seda lahendada.
3.- Kui teil on mingeid erilisi taotluse kohta andmed punkt, palun jätke teade tellimuse.
Vedu
1.- Me saame laeva tooteid kogu maailmas.
2.- DHL, FedEx, TNT, UPS, EMS, Hiina Post, Hongkong Post on kõik olemas.
3.- Teade saadetakse välja 3days pärast makse.
4.- Palun veenduge, et kohaletoimetamise aadress ja kontakt telefoni number on õige, kui sa pakkumise objekt.
5.- Saate jälgida olukorda oma toode veebilehel pärast seda, kui nad on välja veeti.
Import Maksud või lõivud
1.- Impordi tollimaksud, maksud ja muud tasud, mis on juhtunud teie poolel ei ole hinna sees on punkt.Need tasud on tagatud ostja.
2.- Palun kontrollige teie riigis?s tolliasutus, et teha kindlaks, millised need täiendavad kulud on enne ostu sooritamist.
3.- Palun kinnitas üksikasjalikku teavet tarne arve.Näiteks, kui palju hind tuleks meil kirjutada saatekiri arve, või kuidas kirjeldada objekti, jne...
Tagasiside
1.- Kui teie tagasiside on väga oluline meie arengus, me siiralt paluda sul lahkuda positiivne tagasiside meie eest, kui olete rahul meie toodete ja teenuste.Suur tänu teie aja eest.
2.- Meie programm ei jäta tagasi sama tagasiside, et sa pärast oma positiivset tagasisidet.
3.- Palun võtke meiega ühendust, enne, kui sa lahkud neutraalne või negatiivne tagasiside, me püüame oma parima, et lahendada probleeme.
Tänan teid väga teie abi ja soovin teile ilusat päeva! .
Tingimus | Uus |
Päritolu | Mandri-Hiina |
Pakett | SOP |
Tüüp | Pinge Regulaator |
Taotlus | Auto(ICprovider) |
Teie e-posti aadressi ei avaldata . Nõutud väljad on tähistatud *